Nytt

Har fått mina nya kinesiotejpar :)
Så nu är jag tejpad med rosa på benen och svart till knäna :)
Tjusigt värre!!

Matchar det snygga rosa med min nya fina sportbh som jag fick hem idag!

Beställde tre stycken från sportamore.se, en som jag velat ha länge och en från rönisch som blivit ett favoritmärke hos mig! Samt en annan, allt för att kunna prova vilken som känns bäst!
Rönischen var den sista jag la till bara för att den var rosa och hade rosa bandet på sig!
Den som jag velat ha satt inte alls bra på mig, den kan vara lite för liten, men den kändes också lite stum i tyget!
Höll banne mig inte på få av mig den :P
Den tredje var en lila som också satt jättekonstigt, den kändes så urringad typ!?
Men Rönischen då som jag inte ens höll på köpa var helt underbart skön!!
Och snygg :)
Plus i kanten för det!!
Så den inviger jag på zumban ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0