Oh yes

Först en timma på gymmet på förmiddagen!
Sen hem och käka lite och hjälpa mamma att färga håret!!
När dom for (mamma och pappa) hade jag tänkt gå och duscha, men hade lite dåligt samvete över att ha skippat löpningen på gymmet!
Så jag bestämde mig för att prova springa ute!!
Klädde på mig lagomt med kläder och slängde igång Runkeepern och började springa!!
Och tamejfan!! Jag tog mig 5km ute också!! Plus att jag finputsade tiden från i fredags med nästan 5min!! I fredags sprang jag på långsamma blygsamma 38min (ungefär) idag sprang jag på dryga 33min :)
Så målet med att springa vårruset (5km i juni) på under 30min känns ju inte alls omöjligt nu!!
Och jag sprang alltså i 4minus grader utan astmamedicin och utan att få ont i benhinnorna!!
Det här är ju helt otroligt :D
Jag är så sjukt glad :)
Och det blir ju lättare att springa nästa gång när jag faktiskt VET att jag kan klara det!!

Nä nu måste jag få i mig något och sen duscha!! För jag är fan sjöblöt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0