Påskdagen

Dagen började med att Johan väckte mig alldeles för tidigt, vad han gjorde vaken vet jag inte:P
Men vi klev upp och käkade frukost och såg något töntigt program på tv..
Sen gick vi och la oss och sov igen :P
Jag sov typ en timme, Johan sover än :)

Sen har jag passat på att sätta lite frön till en massa sommarblommor :)
Nu ska jag bara hålla tummarna på att det gror också :)

Satan vad jag längtar efter sommar nu!! Eller iaf ordentlig vår så det bara toksmälter!!

Visst är det soligt, men det är ju inte så att man drar på sig sneakers och vårjacka.....

Dock så blir det mycket att göra i sommar!
Måla om huset, gräva om alla rabatter, ta bort inglasningen, riva redskapsskjulet och bygga en vedbod!!
Får se om vi hinner allt :P

Man vill ju hinna njuta också :)

Men semester är väl = jobba hemma ;)

Bild får ni på planteringarna också!!
Men det finns fler och ännu fler ska det bli, det där är bara 4sorter!!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0