Paljettklänning eller inte?

Är inte riktigt säker på om jag gillar paljett klänningen jag beställde från Nelly.. (det blev förresten den turkos/silver/svarta av dem)
Jag känner mig lite.. knubbig i den:P Kanske är för att jag är det?
Nej jag vet inte, med rätt styling tror jag att den kan bli nice..
Men jag kollar ändå olika alternativ, hittade nu en snygg på halens.se (av alla ställen!?) och på lindex.. men jag vet inte.. Åååååh, jag behöver hjälp!
Jag får väl be anna vara smakråd i helgen!

Var iaf och köpte hårfärg igår, så nu hoppas jag att jag ska bli ljusare och finare:) också längtar jag så sjuuukt till att klippa mig! Jag ska lägga upp lite bilder på vad jag hade tänkt innan helgen!
Gonna be nice I hope!

Har en sjuk låsning i ryggen, riiiktigt irriterande.. ska lägga mig på balansbollen ett tag och se om jag kan räta ut det!
Varför duschade jag nu? Ids ju inte blåsa håret.. men jag måste..
Bara att bita i det sura äpplet och gå.. suck..

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0