smink:)

Jag har redan fått mitt fullpackade sminkpaket:)
Jag blev helt förundrad över hur snabbt det gick!!
Och allt såg schysst ut! Har ju inte hunnit prova ordentligt än!
Har bara smygtestat lite grejer!
Men jag lovar att berätta!

Sen beställde jag ju lite grejer till mitt hår på ebay i fredags som jag betalade ca 430kr för, och sen har jag inte fått något svar av säljaren, ingenting!
Och två andra auktioner jag vann på ebay fick jag vinnarmail direkt..
Så jag har varit helt övertygad om att jag blivit lurad på den dyraste auktionen..
Men idag hade jag fått mail att varan var skickad! Så jag hoppas det kommer snart:)
Jag väntar så många roliga paket:)
Två ebay paket, ett Lyko.se paket och ett ellos paket:):):) I love paket!

ebay is the shit! Ska köpa en skitsnygg huvtröja till Johan därifrån:)

puss

Kommentarer
Postat av: lina

ebay alltså? har kollat lite där men inte vågat buda. :) finns jäkligt mycket där.

2010-07-27 @ 17:53:50
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0