Bordet - In the making

Godmorgon!
Jag hade tänkt bjuda på bilderna av bordet "In the making" och när det är klart innan jag drar på jobbet!
Here it comes!

Före: Ni ser ju dom snygga värmefläckarna.. Iaf den största! Den gröna "ängeln" i mitten.. Inte snyggt!

Efter några omgångar med slippapper! Grönt slipdamm!?

Provar lite mönster, skulle jag lägga dom som A4:a, eller dela på dom.. Men jag tyckte att det skrek "Jag är ett A4:a", så jag delade dem!

A5 var ett mycket bättre format, då passade antalet bättre efter längden på bordet också!

Här håller jag på att montera! Först limma baksidan av tapeterna, låta ligga och sedan limma direkt på bordet också trycka dit dom! Och såklart tänka efter så att inte samma bit hamnar bredvid varann! Och inte för lika bitar:P Det var inte det lättaste! Men färdigt blev det!

Och här är det färdigt! olackat dock!

Från en annan vinkel, och här är det lackat en gång tror jag!

Också efter första lackningen!


Nu har jag lackat tre varv och det är bara så fint!


Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ida

Coolt! Det där blev ju jättebra ju! Well done :)

2010-03-15 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0