Godmorgon

Godmorgon världen!
Varför det inte kommer några Dagens makeuper är för att jag knappt sminkar mig så det är värt att fota längre:P
Troligen kommer det fortsätta så, för det är mycket roligare att se sig själv osminkad om man inte sminkar sig så mycket till vardags! Det är liksom närmare!
Sen kan jag tycka att det är ganska överdrivet att sminka tusen färger och sotningar och så till vardags.. Jag menar vad är det då för skillnad till fest?
Så om ni inte vill se tusen neutrala vardagssminknigar så skippar jag det till roligare tillfällen:P

Ska snart åka på jobbet.. Jobbar tack och lov bara till 13 idag! Fast jag hade ju hellre gjort det imorgon när jag stänger huset:( För tredje gången den här veckan! Det är inte lätt att vara vikarie:P
Denna vecka skulle jag ju ha tre lediga dagar.. Dom är nu noll! Så får vi se vad som händer med nästa veckan 4 lediga dagar:P

Jag måste verkligen köpa en ny inpackning, igår när jag hade varit och simmat var mitt hår inte roligt att reda ut.. och jag vill ju inte slösa allt balsam på det heller.. Måste alltså antingen till stan eller så måste jag beställa på lyko.. ska kolla om nån vill beställa med mig!

Nej nu ska jag börja packa ihop mig!

P&K

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag ska ge dig en simmössa!

2010-03-20 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0