Kosta Boda Mine

Varför finns inte Kosta Boda Mine faten/tallrikarna i rosa? Det hade varit den perfekta dekorationen på mitt bord..
Jag är såååå irriterad! Dom finns i typ alla färger utom rosa, och alla andra Mine grejer typ glas och skålar osv finns i rosa! Och jag har provat med min rosa Mine skål på bordet och det skulle vara helt perfekt..
Sjukt irriterande!

Det är alltså ett sånt här fat jag vill ha..


I den här färgen!  (Ni får ursäkta den konstiga storleken på den nedre bilden.. orkade inte göra om)


Och jag kunde inte hitta några perfekta puderrosa eller ljusrosa grejer att ha i skålen/fatet jag lånade av mamma heller.. Så sjukt irriterad!
Så det blev vitt svart och silver färgad dekorsand istället, men jag inser ju att jag skulle behöva typ dubbelt så mycket om inte mer.. men men, det får bli en annan dag!
Jag måste ta mig till stan och inhandla något mer!
Nu ser det väldigt torftigt ut!

Vi ställde ju förresten in rumsbordet igår.. äntligen!
Det blev helt fantastiskt fint! Jag ska lägga upp en bild imorgon efter jag städat!!

P&K och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0