lurad att shoppa..

Alltid ska man bli lurad till att handla:P
Hittade en sjukt snygg jacka i Solo tidningen jag köpte idag.. som man kunde tävla om, en didrikson såklart... mina älsklingar!
(Det var ju så jag fick reda på att min nuvarande vinterjacka fanns.. genom en tävling..)
Skulle då bara gå in och kolla lite mera på denna fantastiskt snygga jacka, vad den kostade och vad den hade för egenskaper.. Jag hittade tyvärr inte just den modellen i nån webshop..
Men hittar ju då ett sjukt snyggt didrikson regnställ på denna sida istället som jag beställde.. Men det var inte så farligt dyrt för att vara didrikson, endast 533:- med frakt!!
Jag tror jag kommer behöva det i vår på dagis..
Lägger upp en bild när jag fått hem det:) jag längtar, och det verkar som om dom hade korta leveranstider! jag borde få det på måndag!

Och det känns så skönt att middagen till imorgon är fixad! Tacogratäng.. muuuums!!

Nej nu blir det till att hoppa i sängen och sova en skvätt så jag orkar jobba imorgon!

Fick föresten mina Lyko produkter idag.. en inpackning och en hårspray..
provade inpackningen ikväll, var inte så impad när jag stod i duschen för den kändes så lätt.. eller tunn eller vad man nu ska säga.. men jag måste säga att nu när det torkat känns det fantastiskt! Och det är glansigt och fint.. nu skulle det bara varit lite färg i det också!
Och hårsprayen ska jag prova imorgon, jag har ju haft den förr och som jag minns den så var den ju helt fantastisk.. men vi får se:)

P&K godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

sa ju att inpackningen va grym! ;) härligt att du gillade den :)

2010-03-26 @ 02:32:17
URL: http://hairmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0