Onsdag mitt i veckan..

Onsdag idag..
Var på tupperware igår med min kära Sofie, hos Elin! Det var trevligt, och det är tur att man är duktig på att tänka på att inte sprätta iväg så mycket pengar bara för att det låter så himla bra!
Det blev 189:- ganska lagomt!
Det var kul att se Sofie igen också, söta söta sofie.. Jag ska, som Johan sa: "vårda min relation till Sofie"!
Vi bor faktiskt bara drygt 15 minuter ifrån varandra med bil.. Och vi träffas en gång om året.. sjukt..
Det ska bli bättring!!

Positivt idag är att jag får lön på fredag, får ut dryga 11.000 efter skatt denna månad.. plus att jag fått heltid tom början av maj! Jag är jätteglad samtidigt som jag tänker på stackars Elin som får vara hemma och sjukskriven och missar hela fotbollssäsongen:/
Det är inte lätt!!
Kommer att ha jobbat nästan 180 timmar när denna månad är slut:)
Det bli sköna pengar i maj:):):):)

Nej nu ska jag byta till mjukisar och gå på promenad innan jag ska fara och simma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0