tatuering

Blev helt galet sugen på att gadda mig igen!
Har ju bestämt sen länge att jag skulle göra en till, och har även bestämt sen länge vad jag ska göra!
Men idag blev jag verkligen galet sugen!
Men jag måste nog vänta tills jag fått skatteåterbäringen! Och då kan jag nästan hellre vänta till i höst så slipper jag fundera på att inte sola och inte bada i början av sommarn.. som jag gjorde förra året:P
Men jag vill helst göra den NU!
Sen fortsätter ju ideérna att spruta! Jag hittar ju bara på fler och fler:P

Här är tatueringen jag gjort förra året:

Här ser den dock lite flammig ut, jag fick ju fylla i färgerna en gång till senare! Snart är det säsong för att börja visa den igen :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0