Det där jävla håret!

Satt och tittade på lite av bilderna på facebook.. och när jag kom till dom här bilderna för ca 1,5 år sedan så blev jag sjukt sugen på svart hår igen.. alltså riktigt svart, näsan blåsvart som jag hade där ett tag..
Jag vet ju vilket helvete det är att få bort, men det är ju sjukt snyggt!
Jag håller ju på nu att försöka spara bort mitt mörkbruna för att vara lite mer mellanbrun.. men jag vet ju vad som kommer hända.. jag kommer tycka att det är för tråkigt, antingen ska jag vara riktigt jävla ljus, riktigt röd eller riktigt mörk, som i mörkbrunt eller svart..
Sen tycker jag det är så snyggt när man har sån skarp pannlugg som jag har nu att ha riktigt riktigt mörkt, det blir som ännu mer intensivt!
Men jag ska fundera på det.. NOGA.. nu har jag ju sparat så himla länge för att få bort det mörkbruna, har inte färgat håret sen i slutet av oktober! (länge för att vara jag, men jag har ju tonat det llite rödbrunt undertiden, men det är ju mycket skonsammare och bättre!)



Ja mitt hår är en evig följetång!!
Folk brukar säga "När du är nöjd med ditt hår Linnea, det kommer aldrig hända!"
Men det är inte det det handlar om, jag blir bara snabbt uttråkad och vill förnya mig!
Jag är egentligen nöjd med mitt hår som det är nu! Jag trivs jättebra i min frisyr, men jag måste väl ändå få önska att jag ibland hade långt hår/rakt hår/svart hår/blont hår/rött hår/kort hår..
Det handlar inte om att vara missnöjd! Bara så ni vet!
Jag tycker bara att det är kul med förändring, jag personligen har svårt att tänka mig att jag skulle ha t ex mörkbrun page hela livet.. för jag tycker att det är kul att uttrycka mig med mitt hår och att prova nya saker!
Och det hoppas jag att jag ALDRIG kommer tröttna på!
Men är det nån frisyr jag tror jag kommer fastna i om jag nånsin gör det så är det nog faktiskt typ axellångt eller lite kortare, typ som nu! Och lugg, antingen sned eller kort eller rak:P Lugg är liksom jag!

Sorry för långt inlägg:P Ni får säga till om ni blir uttråkade av mina hårbestyr:) Så ska jag ändå berätta om dom :P:P haha, det är ju inte lika kul att hålla dom för sig själv:P

P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har faktist lust på samma sak, och förstår dig! Men, mitt hår är äntligen friskt nu efter att började bli blond igen, så min frisör kom med en ide om att slinga det bakvänt. Vi får se vad som sker till veckan helt enkelt!



Men, jag tror att det faktum att du vill förändra dig har lite med ditt intresse för smink och styling att göra! Du kanske skulle finna någon peruk av ngt slag? Visserligen är det dyrt men tänk vad kul det skulle kunna vara att byta stil snabbt då och då? :)

2011-03-13 @ 16:43:15
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0