Förbannade köpstopp!

Åååååh, köpstopp är jobbigt när man är galen i smink!
Skulle helst vilja ha en massa pengar och få fara på makeupstore och frossa i nya färgglada skuggor!
Och jag skulle VERKLIGEN behöva en ögonprimer.. har några hemma nu, men ingen är tillräckligt bra :(
Gillar Mary Kays primer bäst.. men skulle även vilja testa Hightec lighter från makeupstore då jag hört att dom är bra!

Fick öppna idag för hon som skulle öppna fick en magsjuk son igår..
och under loppet av 1,5 timma på jobbet han jag ta emot samtal av föräldrar till 4 barn till som åkt dit.. ajaj..
Men det gjorde att med dom andra barnen som var borta fick vi bara 3 barn på avdelningen idag.. Vilken gjorde att jag åt frukost, hade medarbetarsamtal, fikade, klädde barnen för att gå ut, sen åkte jag hem 10.10 :) rätt så skönt en fredag!
Så nu har jag sovit två timmar på soffan och sedan stickat lite :)

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Om nån är värd att gå hem tidigt är det du Linnea! njut njut :)

2011-03-04 @ 16:03:16
Postat av: Therese

har du sett att vi fått en ansiktsprimer, nya foundations och en foundationborste till dom flytande foundation?=)

2011-03-05 @ 08:49:15
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0