jobb

Oj vad jag önskar att det kunde dyka upp ett jobb..
Missförstå mig rätt, jag trivs jättebra med att jobba i förskola, men jag ser ingen framtid för mig där.. Jag menar jag kommer aldrig att kunna få en tjänst osv..
Jag känner att jag vill gå vidare!
Så om någon känner till ett jobb (som gärna är fast) som ni tror skulle passa mig så får ni gärna höra av er!
(Inte telefonförsäljare)
Jag skulle älska att jobba i butik till exempel..
Jag vet snart inte vad jag ska göra!
Det känns som om jag står och harvar på på samma plats hela tiden, och jag har gjort det i 4,5år.. Visst jag vet att jag har minst 75% nu fram till sista oktober, men det är fortfarande inget fast jobb och det är ingen garanti att jag får fortsätta!
Jag är ju faktiskt ganska gammal nu också :P
Visst ska jag börja jobba på salongen också, men det kommer ju vara så småskaligt, iaf från början.
Någonstans måste man ju visserligen börja, men jag tror ju tyvärr inte att det finns någon möjlighet att jag kommer kunna jobba heltid som makeupartist som egen, då måste jag komma mig in på nån butik eller något sånt!
Ja, förhoppningsvis så löser allt sig snart, fast det har jag tänkt sen dagen jag började vikariera i barnomsorgen, och än är jag kvar :P

Jaja, nu ska jag sluta klaga och fortsätta leta utbildningar jag vill gå! (gärna distans och inte så långt ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0