Ojoj

Ojojoj vad jag har ändrat mig om håret många gånger under detta dygn, eller enda sedan jag ens började fundera på att bli helmörk igen.. Igår bestämde jag mig flera gånger för att bli helmörk, och det var nära att jag faktiskt gjorde slag i saken också då jag redan har färgen hemma! Men så idag så är jag mer övertygad om att jag faktiskt gillar det jag har nu, och att det blir den färgen ett tag till! Jag har haft funderingar på att köpa ett nytt clip on sett och då fick jag för mig på något sätt att jag var tvungen att färga håret mörkt så jag kunde köpa löshår. har även rotat fram allt gammalt mörkt löshår som jag har. Vilket var jävligt mycket, hur mycket mörkbrunt löshår har jag köpt egentligen? Jag har säkert så det skulle räcka till typ tre hårförlängningar! Nu är det mesta av det inte speciellt långt utan bara typ til brösten eller nått sånt, men det är verkligen sjukt hur mycket jag har :P Sen hittar jag inte det jag hade senast heller, det måste jag ha hunnit kasta, vilket iofs var klokt för det såg ju hemskt ut! Men sen idag tror jag faktiskt att jag lyckats bestämma mig för vad jag ska göra! Jag kom fram till att jag faktiskt inte behöver bli mörk för att köpa nytt löshår, (vad jiddrade jag om igår alltså!?) och Johan och jag gillar egentligen den här färgen/färgningen väldigt mycket! Sen hade jag tur och hittade bland mina andra gamla löshår en hel del löshårsslingor i olika färger, där hittade jag några slingor som ser ut att vara EXAKT den ljusa färgen jag har nu, så jag försökte lista ut vilken färg det var genom att jämför på rapunzels hemsida! Och jag trorjag hittade den! Så nu har jag beställt ett clip on set (för en riktigt förlängning gör jag nog aldrig igen) som är ljust också får jag bara köpa en förpackning till med brun färg och färga en utväxt på löshåret också :D Och bättra på min egen utväxt, den ska få bli lite längre och min riktiga utväxt i utväxten är också riktigt lång :P så den behöver mörka på sig lite också!! Sorry för långt inlägg, jag ska fixa och visa lite bilder senare på reslutatet :D Nu håller jag bara tummarna för att det är rätt färg :D Måste bara passa på att berömma rapunzel (trots att jag inte riktigt är vän med kvaliteten på håret när man har det i permanent) för deras snabba orderbehandling och leveranser! Jag fick orderbekräftelsen 10.37 och 10.51 fick jag nästa mail att paketet är skickat! seriöst liksom det är 14 min efter att jag la ordern!!!!! det är typ tiden det tar från att dom sett ordern i datorn till att dom gått ut på lagret lagt det i ett kuvert och lagt det på lådan.. sjukt bra gjort! Jag vet ju hur det ser ut där på lagret så! Så det borde ju dyka upp i morgon! Det brukar gå fort, myckt tackvare att dom håller till i Umeå också :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som ett vettigt beslut, du är verkligen fin i den ljusare färgen du har nu, den klär din hudton väldigt bra!

Svar: Ja det känns som rätt beslut nu :)Jag fortsätter såhär iaf ett tag till! Sen får vi se längre fram, men det är ju lättare att ångra sig nu och göra det mörkt, än att först färga det mörkt och sen ångra sig och vilja ha tillbaka det här! Så jag kör på med detta ett tag till :)
Linnea Lundström

2012-08-09 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0