Godmorgon

Godmorgon kamrater :P

Onsdag idag.. fast jag har torsdag :P bläää för veckor när det är så!!
Trött som få, surrade i telefon med min kära Anna igår oc då drar ju tiden gärna iväg när man pratar så sällan som vi gjort på senaste tiden!!
Skönt är ju dock att det aldrig egentligen känns länge sen när vi väl pratar.. vi kacklar på som två tanter som vanligt :)

Jag har inte lagt upp någon bild på senaste färgningen va??
Jaja även om jag gjort dte så kommer det en till!!
Nu var håret kanske inte världsa snyggt på dom här bilderna men ni får ett hum iaf!!


Jag har ju lagt upp bild förut.. men bara webcam!! Nu får ni vanlig kamera också :)

såhär såg det ut före.. brunt..


och såhär ser det ut nu!!
Fast det är snyggare i verkligheten ändå.........

nej nu ska jag kila på jobbet!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg du blev i håret!! :)

Tänkte bara visa dig den här http://www.facebook.com/photo.php?fbid=296948570366628&set=a.228722237189262.56462.228697947191691&type=1&theater haha!

kram! /linnea

2012-02-09 @ 22:39:22
URL: http://makeupyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0