SCHÖÖÖNT!!

Det känns ju inte bara lite skönt att jag är ledig imorgon :D
Seriöst, jag dör vad skönt! Även om jag älskar jobbet så känns det härligt, jag har varit så otroligt trött på senaste tiden!!
Jag ska fira min lediga dag med att åka på gymmet på förmiddagen med bästaste Malin, köra hårt i en timma eller 1,5 sedan hem och duscha och göra mig iordning..
sen iväg till stan där jag har klipptid klockan 14.15!!
Efter det ska jag springa lite ärenden och ev åka in på elgiganten och bara hålla i och känna på lite kameror:P
Sen ska jag hämta storasyster på flyget halv sju och sen hem till Junkboda och äta middag!!

Gött!!

Tänkte hoppa i duschen nu så jag får bort all äcklig zumbasvett, måste PRO ha så varmt i sin lokal, jag DÖR ju.. jag som svettas mycket av Zumba i vanliga fall :P

over'n'out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0