Valet och kvalet

Jag går i valet och kvalet på om jag ska skaffa gymkort eller inte..
Jag sa att jag skulle göra det.. men frågan är om jag kommer gå dit!? Jag vet ju hur det blev med träningen på företagshälsan förra året, inte så många gånger..
Nu tror jag dock att det här gymmet är MYCKET bättre, men frågan är om det gör någon skillnad!?
Är jag gjord för att stå på gym??
Jag vill veta om det kommer finnas gruppträning sen också?! För då kan jag helt klart tänka mig att gå dit..
Men att betala 250kr i månaden för att bara köra maskiner osv, det vet jag inte om jag gör..
Sen har jag ju två Zumbapass i veckan att köra också, så hur många dagar kommer jag vara där liksom??
Åååh, kan inte nån bara kicka mig i arslet och säga att jag kommer fixa det, att jag kommer gå dit!
För jag vill bli bättre tränad än vad jag är.. Jag är ju bara slapp som en deg liksom..


HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Frågar mig själv samma fråga, kommer jag gå dit, fixar jag att stå vi en maskin bla bla bla, men jag tror att det handlar om att ta sig i nacken och bara bestämma sig, som att sluta röka typ.

2012-01-08 @ 20:09:27
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com
Postat av: Ellen

Sv: Jag har ju inte sett programmet än men.. Hero vinner nog faktiskt både i utseende och coolhet! Toro tyckte jag verkade ganska löjlig men han är ganska snygg ^^ Och Wolf vinner i läskighet!

2012-01-09 @ 17:52:56
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0