Tatuering vs hårförlängning

Just nu är jag sjukt sugen på två ganska kostsamma saker!!
Tatuering(ar) och löshår.
Inte just nu, utan mot sensommaren/hösten isf!
Dock lutar det mer mot tatueringar! För med en ny tatuering är det bara lite pyssel i början, sen sköter den ju sig själv resten av livet!
Löshår är desto mer pyssel, speciellt när man som jag har lockigt hår!! Och sen varar det ju heller inte livet ut :(

Dock är det lättare att få min sambo att gå med på att kasta ut 1500:- på löshår än 1500:- på en tatuering :P
Men det är ju snyggt med tatueringar och jag har ju vetat vad jag ska göra så himla länge nu!!
Så just nu lutar det åt att det blir en tatuering!!

Vad tycker ni??


Ska dom här få lite nya kompisar!?

eller, ska jag köra den här looken igen? (dock blir det nog inte helbrunt, men ni fattar)

Hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle säga tatuering istället för löshår. Du ändrar både frisyr och hårfärg rätt ofta, så jag tror att du kan bli trött på löshåret rätt snabbt (och löshår brukar ju ändå trassla och jävlas rätt snabbt). Vad är det för tatuering du funderat på? :)

2012-06-11 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0