träning

Jag skulle verkligen behöva ge järnet den här veckan inför slutet på 100 grymma dagar!! Speciellt eftersom jag varit så sjukt lat sedan vi kom hem från tjeckien :( å jag menar verkligen lat.. både med att sköta maten och att träna :(
Mätte mig nyss och jag har gått tillbaka lite på mittenpartiet av kroppen, dock så har låren och sånt minskat lite faktiskt, konstigt nog!!
Jag ligger fortfarande på minus jämfört med början (tackochlov) men det är inte lika bra resultat som det var från början!
Ja, till saken.. jag är jävligt sugen på att ge mig ut och springa en sväng.. men min fot är inte bättre idag, snarare värre.. notera att jag skrev foten istället för tårna som jag skrev igår, nu är trampdynan nedanför dom krossade tårna svullen och sjut öm :(
Visst det finns andra sätt att träna, men det kändes som om en löptur hade varit det bästa!!

Jaja, jag ska iaf försöka städa idag (bläääää för att städa, speciellt på sommaren) sen ska vi åka till veterinären en sväng.. sen hoppas jag kunna åka och köpa mera balkongblommor med mamma :)

ha en kanondag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0