Godisstopp

Jag har tänkt länge att jag ska ha godis stopp..
och sagt det många gånger nu under våren!
Men har inte riktigt hittat motivationen till det!
Men nu var det en tjej som är med i Hundra grymma dagar gruppen på facebook som hade bestämt sig för att köra godisfritt fram till Valborg, och jag hakar på!!

Egentligen så brukar jag inte pyssla med förbud som jag sagt tidigare, oftast blir det bara motsatt effekt efter ett tag.
Men jag MÅSTE verkligen ta tag i mitt godisätande!
Jag har ätit godis typ varenda dag hur länge som helst!
Och jag behöver en ordentlig sockerdetox!!

Och 28 dagar känns ändå överkomligt!
Jag har gjort ett litet schema för det där jag får kryssa varje dag jag klarar det!
Jag kommer inte tokstraffa mig själv om jag skulle råka trilla dit, men jag ska verkligen kämpa!!
såhär ser schemat ut!!
så imorgon är första dagen, för idag har jag ätit godis :P
 
skriver lite mer om vad som räknas och inte imorgon!
Nu ska jag strax krypa i säng då jag känner mig alldeles knasig i huvudet igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0