godkväll

Haft en bra söndag?
 
jaha hur gick det med veckans planering? höll jag den?
såhär såg den ut iaf
 
okej, jag har gjort allt utom promenaden på onsdagkväll, inte nån löpning på lördagförmiddag heller, inte heller promenaden idag..
tyckte vädret var för tråkigt idag faktisk!
dålig ursäkt I know, men jag behövde faktiskt bara vila också!

haha jag ser ju verkligen att jag maskar med konditionsträningen :P
haha..
men jag tror inte jag dör av att inte göra det :P jag tränar ju ändå minst 4 pass i veckan!!
 
Jag har inte heller städat sådär jättebra, jag har plockat undan och städat upp i köket, men jag har inte dammsugit eller torkat golven, men det ska jag nog hinna under veckan som kommer!!
 
såhär är det tänkt att nästa vecka ska se ut!! sorry för inga bilder i schemat!!
 
och utan godis, Japp det går fortfarande fint!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0