Hello :)

Hej svej!!
Tänkte bara säga att jag lever!!
Jag tränar och jag jobbar och jag umgås med Johan!!
Vi har hunnit fixa lite hemma också som vi inte orkat tidigare!!
Fasen vad gött!!
Igår loggade jag tvärt in på facebook första gången på en vecka ungefär..
Lite värt och lite ovärt ;)
Jag kommer kanske ta upp bloggningen lite igen, för det saknar jag!
Och typ kolla facebook en gång i veckan!

Det jag definitivt ska fortsätta med är att begränsa internetanvändningen! Det är nästan det som gjort mest skillnad!!

Träningen går fint, förutom att Johan fick mig att hoppa över mitt benpass i onsdags och jag skulle ta igen den det idag.. passet gick skit!!
Jag var bara ofokuserad och blev yr när jag körde knäböj osv.. så jag gav upp :(
Vad det beror på törs jag inte säga, om det var för att jag tyckte att det var fel dag, eller för att jag åt lite dåligt igår vet jag inte..
Men segt var det iaf..

well well cykelställ, nu ska jag stöka bort lite här hemma!! För det är sjuuuukt grisigt här då jag jobbat 6 dagar i rad och inte riktigt orkat städa!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0