Dålig dag

Har haft en seg dag på jobbet idag!!
Har haft dåligt med tålamod och då kan jag säga att Linnea inte är nån bra fröken!!
Kom hem och käkade middag sen har jag inte gjort nånting egentligen!! Jag blev sådär obeskrivligt trött som jag ibland tror att bara jag kan bli!! Somnade med datorn i knät:P
Gick och la mig och vilade(läs sov) en stund men jag är ändå kalastrött och har tjuvont i huvudet!!
Nu har jag gjort dagens 110knäböj och nu tänker jag faktiskt sova igen, då jag siktar på att träna imorgonbitti!!

En hel natts sömn helar allt hoppas vi:)
Men jag lovar, känns det inte bättre när alarmet ringer 06.00 så sover jag vidare och tränar på eftermiddagen istället!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0