Dåligt

Hade en dålig dag på gymmet idag!!
Blir förbannad för att jag inte kan springa och det går ut över resten av passet!!
Jag fixar inte att bara gå och crosstrainer och cykel är kräktråkigt!! Måste få ordning på mina fotleder så jag kan springa igen, nu gör det bara ont!!

Sen fick jag ont i bröstkotan (tror jag, annars var det hjärtat) under sista varvet på styrkeövningarna, då blev jag ännu mer förbannad och sket i sista cardion!! Får försöka ta mig ut på en promenad ikväll kanske!!

Zumban börjar imorgon också.. Då får vi se hur det går!!

Också åt jag lite för mycket nu när jag kom från träningen, så nu ligger jag på köksssoffan och vilar innan jag ska köra igång med bullbak!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0