Fredagsmys

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys..
Jag spenderade några timmar av min fredagkväll på gymmet!!
Hade tänkt åka dit imorse, men då hade Malin blivit sjuk, och då orkade jag inte kliva upp tidigt :P
Sen hade jag tänkt skita i det och göra det imorgon.... men då vet jag att jag ska till stan så då ids jag inte heller!
Så då blev det mellan typ halv åtta och kvart i nio!
Gött :)
 
Jag håller också på med en squat-challenge, alltså en knäböjs-utmaning om ni inte förstod det ;)
Egentligen löpte den från 1:a till 28:e februari, men jag började i tisdags.
Första dagen gör man 55knäböj (utan vikter), dag 2 65knäböj, dag 3 75knäböj och dag 4 85knäböj, dag fem är sedan vilodag, och sedan forstätter detta att stegras och var 5:e dag är vilodag..
när man kommit upp i ett gäng (kommer inte riktigt ihåg hur många) så höjs det bara med 5 per dag.
Men man ska ändå göra typ 235 knäböj sista dagen om jag inte minns fel :P
 
Jag ska slänga in en bild på utmaningen senare!!
Sjukt jobbigt är det iaf, speciellt om man redan varit på gymmet och kört viktade knöböj :P
 
Jag övar iaf på att göra mina knäböj Ass to the grass (nån som inte förstår vad jag menar då!?), sjuuuuuuukt jobbigt!!
Jag gjorde 5 av mina 12x3 knäböj Ass to the grass med 22,5kg idag i smithen... det kändes vill jag lova :P
 
Snart ska jag börja göra mina 85 knäböj, sen ska jag hoppa i duschen!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0