Lördag

Tänkte att jag skulle få sova tills jag vaknade av mig själv imorse, men jag ställde ändå klockan på 8.15, men jag sov ändå tills jag vaknade av mig själv!! Jag vaknade 07.30!

Skönt var det att ligga på kökssoffan och filura en stund på morgonen:)

Sen har jag burit in typ 9-10 lass med ved (slaktbackar), varit ute med smilla en stund!
Städat innan Carro skulle komma och kika på huset!!
Jag har också hunnit äta lunch med min kära sambo och sett ett avsnitt av homeland!
Efter att Carro for vid tjugo i tre, packade jag träningsväskan och for på gymmet!!
Tränade en timma sen duschade jag och har nu tagit sparken till svärföräldrarna, här ska vi käka middag, sen ska jag nog fara hem och vila:P

Har även hunnit köra några maskiner tvätt!! Så nu har jag äntligen kommit till botten av tvättkorgarna:D

Jaha. Dagens skrytinlägg avklarat:D
Hoppas ni får dåligt samvete:P eller inspiration ;)

Jag försöker att inte skriva sånnahär inlägg, men ibland blir det bara så:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0