TORR!!

Idag har inte varit någon rolig dag!
Väldigt sällan men ibland, däribland idag blir jag helt extremt torr!!
Jag var på jobbet 10 timmar idag och alla var helt outhärdliga, varenda del av min kropp kändes som ett skavsår bara för att jag hade kläder på mig (inte så bra att gå naken till jobbet heller!?).
Jag var alldeles röd på låren och på rumpan för att byxorna skavde, och bhn gjorde gräsligt ont!
Och läpparna har varit som sandstränder, jag har dubbel läpplinje idag!!
Så fort jag kom hem vid fem så kastade jag bokstavligt talat av mig kläderna och började smörja in mig med ett tjockt lager hudkräm, sen har jag krupit ner i onepiecen!
Jag har även efter det smörjt en gång till med en fet kräm som jag har och som det känns nu måste jag smörja MINST en gång till innan jag ska sova!!

Det är helt galet hur mycket det svider över hela kroppen!! Det gör till och med ont att ha trosor och onepiecen!!
Tror inte jag ska duscha idag!!

Fy fan, detta önskar jag inte ens min värsta fiende (har jag någon sån!?).
Hoppas det går över snart!
Annars måste jag låna någons badkar och fylla med olja och ligga där ett dygn!!
Nä nu ska jag smörja mig igen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0