Vilket väder!!

Vilket underbart väder det är idag!!!

Vi skulle egentligen ha åkt på kalas idag, men Johan har en riktig ontdag så vi stannade hemma!! Jag har också kännt mig hängig pga halsont och snuva:/

Men jag har iaf fått ner mina blomskott i lite jord och krukor och burit bort granen som legat på balkongen uppe!!

Nu sitter jag i solen en stund på damma balkong och bara njuter!! Vad underbart det är när det droppar från taken och fåglarna kvittrar!!
Smilla är ute med mig, hon har jamat hela dagen för att hon vill gå ut!!
Håller vi oss här uppe så sticker hon ingenstans heller :)
Riktigt mysigt!!

Nu skulle man bara ha haft en brasa och lite korv :D
Och kapat några toppar på granarna längst bort i skogen:P

Så nån träning blir det ju inte idag!! Eventuellt en lättare promenad bara för att röra sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0