Solen är skön

Det är rätt skönt att ligga i en solstol och bara slappa!!
En lite stund!! För satan vad rastlös jag blir!!
Det är liksom ännu bättre att faktiskt ja något att göra ute, annars skulle jag bog bli tokig!!
Men lite måste man vila!!
Pappa har hjälpt oss på morgonen, grävt bort buskarna som vi kapat och hjälpt mig på soptippen med gamla förrådet!!
Han har också fått tampas med humlen en stund!
Jag har rensat lite ogräs och tagit bort lit brännässlor och annan skit!!

Men det blir en tidig kväll ikväll, det var en lååång dag igår med polisbesök mellan tio och ett som avslutning på dagen!!
Jag berättar varför så fort jag får!!
(Hon som bara säger A)

Nu ska jag sola en stund till sen hitta på något!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0