Vilket väder

Herregud vilket väder!!
I skuggan visar termometern 28grader och i solen 40grader!
Iaf där jag hade tänkt börja skrapa idag var det så varmt, jag kan säga att efter kanske 20min så gav jag upp:P
Så jag varvar lite idag, riva upp maskrosor, tvätta, få bort mossan mellan plattorna på framsidan, skrapa, vara inne och svalka sig :P
Det blev fan sommar direkt!!
Snälla snälla låt detta hålla i sig!!

Dock skulle det ju inte skada med en lite regnskvätt då jag inte orkar bära vattenkannan hundratjugo gånger fram och tillbaka för att vattna rabatterna som är kruttorra!! Vi har heller inte kopplat på vattenslangen så den räcker nån vart heller, kommer bara en liten bit med den!!

Försöker också planera och tänka ut hur jag ska göra med alla rabatter och hur vi ska stöka om i trädgården, det är inte det lättaste, också blir jag lite frustrerad för att jag inte bara kan ta en spade och börja gå loss.. Det tjänar liksom ingenting till just nu!! Vi har nog många projekt igång ändå nu!!

Helst vill jag också att det ska vara skrapat och klart så man bara kan måla nångång!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0