Skatteåterbäring

Mmmm, jag längtar till midsommar.. ofantligt mycket! (skatteåterbäring)
Om jag får göra avdrag för allt jag kört till och från stan för Mary Kay möten så kommer jag få gosigt med pengar tillbaka!
Samt att jag redan vet att jag får räkna det jag kör till och från dagis! Och bara det är ca 12000:-. Fast jag bara får tillbaka det som är över 9000:-, men 3000 till på det 5 siffriga belopp jag redan ska få tillbaka är inte fyskam! Och får jag då för MK också så blir det väl dryga 5000:- till plus:) det kommer kännas fantastiskt!
Jag ska be pappa kolla med sin revisor på söndag!
Annars ska jag kolla med min gamla Sales Director eller nån annan gammal kollega! Fast jag har ju ingen som har kört lika mycket som jag bara fram och tillbaka till möten!

Jaja, drömma kan man alltid.. Jag håller mina stackars tummar tills dom vitnar på att jag får räkna med MK också!

HUUUNGRIG!!!!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0