Pengar..

Jag hatar pengar!
Att man ska vara så beroende av pengar för att allt ska funka runt omkring en!
Nu har det knappt gått två månader sen löning och det är nästan tomt på kontot..
Visst nu kommer det bli bättre sen Johan fått jobb.. Men det hjälper inte mig att vi får massor med pengar om 3 veckor.. Jag behöver ett par tusen lappar nu!
Kattmaten tog ju slut sådär misslagomt precis nu också, vi trodde att vi kanske skulle klara oss fram till löning men icket..
350:- mindre där, för mat som räcker i knappt 2 månader.. suck!
Bättre med jättesäckarna som räcker 5 månader och kostar 500 (eller 600) kr per säck.. Men dom måste man beställa en vecka i förväg och det hade vi hursomhelst inte haft råd med nu..
Och jag har ingen bensin i tanken och har ganska många dagar kvar att jobba den här månaden..
Har nästan ingen mat i kylen/frysen och blir faktiskt ganska hungrig!
Fan vad less jag är.. tur det vänder..
Men det suger att måsta låna pengar som vi nu kommer behöva göra :(
buhu.. hoppas iaf att jag får vicka upp mina 60% så jag får inte lite mer pengar!

Ordbajseri, I'm sorry.. men är så jävla less på att vara fattig!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0