Ångest

Det är med vemod som jag inser att ledigheten är slut och att jag börjar jobba igen om 20 minuter..
Jag hade nästan ångest igår, och saken blev ju inte bättre av att jag vaknade med huvudvärk imorse!!

Men å andra sidan har jag haft det riktigt bra under mina två lediga veckor! Jag har verkligen hunnit vara ledig och vädret var ju inte så pjåkigt ändå! Vi har bott nere i stugan nästan hela tiden!
Och jag lovade Johan att jag skulle klara mig utan facebook hela resten av semestern (då hade det gått en halv vecka ungefär).
Ja så idag var första dagen på 1,5vecka som jag kollade facebook, har jag saknat det? hade jag missat något?
Svaret är nej på båda.. jag har inte saknat det.. och jag hade defintivt inte missat något!!
Kanske man kan använda facebook lite mindre nu då!?

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen pysa på jobbet!!
Ha det gott ni som är lediga! Och jobba hårt ni som jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0