19 aug 2009

Hej.
Jag hade tänkt lägga upp en bild på gårdagens makeup men jag hann inte fota den innan jag skulle på tillställningen jag sminkat mig för.
Så tänkte jag att jag skulle fota när jag kom hem, men då han jag gråta bort allting med mina panik tårar innan jag kom hem.
Jag körde nämligen på en hund på vägen hem, en jättesöt liten hund som troligen inte var med än året.
Den levde iaf när jag lämnade den till polisen, och svärfar skulle gå över och kolla hur den mådde idag.
Men fy fan vad rädd jag blev!
Den haltade en del på ena frambenet och ev, ena bakbenet också. Samt att den blödde i ena ögat och lite från nosen också. Usch.
och inte nog med det så är det faktiskt den andra hunden jag kört över sen jag tog körkort för 3,5 år sedan. Vad är det med jag och hundar?
Det kunde ha fått vara en räv eller ett rådjur eller en grävling eller vad fasen som helst, men inte någons hund.
Jag tänker bara vad jag skulle känna om min katt blev påkörd. fy fy fan.

Jaja, nu vet ni iaf vad som hände med dagens makeup igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0