Blue eyes

Helt okej sminkning!?
En blå sminkning är väldigt snygg till bruna ögon! Det framhäver den bruna färgen! Och här även med en lite lila linje under ögat!
Och ja.. mitt hår är blåsvart!




Jag har använt mig av:
MK mineral eyeshadow Crystalline
MK m/e Steel
MK m/e Denim Frost
MK m/e Blue Metal
MK m/e Navy Blue
MK m/e Iris
MK eyeliner Navy
MK Ultimate Mascara Black
MK Brow Definer Pencil Brunette

MK mineral rouge Cinnamon Stick
MK m/r Strawberry Cream

MK Lipgloss Caramel Kiss

MK Foundation 302 & 400

Klar:)
Nu måste jag dock gå och ta bort lite av det, ska hem och skjutsa mors och fars på galej.. Ska själv sitta hemma hos dom med mina småsyskon och glo på TV typ.
(Kanske att jag får sminka lillasyrran så får ni en ny sminkning imorgon!)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0