Seminarium

Förlåt för att det verkligen inte kommit några updateringar på länge!
Jag har varit extremt upptagen och trött. Och har för den delen inte haft någon "anledning" att sminka mig!
I helgen har jag varit på Seminarium i Göteborg med mitt älskade märke MK!
Jag gjorde två schyssta sotningar under helgen, en i svart och en i brunt.
Men jag tog såklart inga närbilder på dem :/
Men jag tänkte göra en remake av dem, men inte nu!
Jag är jäääättetrött!

Jag lägger upp en gammal makeup istället!

Denna makeup gjorde jag när min sambo och hans familj skulle ha familjefotografering!
Jag har gjort något jag inte så ofta gör, matchat ögonmakeupen med kläderna!
Jag har använt:
Makeup cosmetics Away, (orange)
MK mineral eyeshadow Cinnabar (tror jag)
MK mineral eyeshadow Blue Metal (ljusblåa under ögat)
MK mineral eyeshadow Coal (svart runt fransraden)
MK eyeliner Black
MK mineral cheek color Golden Copper samt
MK Lipgloss Caramel Kiss

enkel och snygg vardagsmakeup, lägger upp en bild på klänningen också så ni förstår kopplingen!

inte världens bästa skärpa men ni förstår!
Jag blir lika chockad eller förvånad när jag ser bilder på mig, hur blåsvart mitt hår verkligen är.
Så ni kommer säkert få höra mycket om det, stackars er:)

puss och kram till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: lina

Fin blogg, Linnéa!



Och väldigt vacker bild på ditt öga!

2009-08-30 @ 14:54:25
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0