Lite smink

Detta är nästan allt mitt Mary Kay smink:) fattas två bronzing puder ser jag!
Men annars tror jag att det är allt.. eller....... coal är också borta.. säkert ngn mer också..
Men ni får iaf se nästan allt:) Jag får göra en bild med ALLT smink nån gång!!


Lägger upp en gammal makeup också i brist på annat. Men den är inte publicerad förut! I promise.
Denna hade jag då vi hade vår Rosa Bandet kväll med Mary Kay när vi skulle måla läpparna i något våra Beauty That Counts läppstift.



Så eftersom jag valde ett mörkare läppstift har jag neutrala ögon.

Basen är som vanligt lagd med Mary Kay medium coverage foundation och Mineral Powder Foundation.

Allt från Mary Kay om inget annat anges!

Ögon: eye color- moonstone, silky caramel, hazelnut, Eyeliner Black, Ultimate Mascara Black

Kinder: cheek color - Golden Copper

Läppar: Lipstick - Apple Berry och något läppglans, jag tror det var Pink Diamonds men jag är inte säker:)

Tänk på det, markerade läppar, mindre markerade ögon! Och tvärtom. Självklart kan man köra på båda om man typ ska ut och klubba:)

Ska försöka lägga upp en till imorgon!
Kramar sålänge

Kommentarer
Postat av: Liz

Berätta mer om Mary Kay-produkterna! Vad kostar dem? :)

2009-11-20 @ 12:00:40
Postat av: Ellen

Sv: jo jag vet att det är jobbigt. Jag har ju haft det förut också. Men jag funderar på att ha en rätt lång pannlugg som man kan dra åt sidan ifall det blir för jobbigt. Och ja du får gärna hjälpa mig om jag bestämmer mig för att göra det. :)

2010-01-03 @ 12:03:12
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0