Dagens makeup Fredag

Imorse använde jag
Grund:
MK Concealer Beige 1
MK Medium Coverage Foundation 302/400
MK Mineral Powder Foundation Beige 1

Ögon:
MK Mineral Eyeshadow Sweet Cream
Mk Mineral Eyeshadow Granite
MK Mineral Eyeshadow Sweet Plum

Kinder:
MK Mineral Cheek Color Sunny Spice

Läppar:
MK Lip Balm

Ni får ursäkta kvaliteten på bilderna, min kamera håller på gå sönder tror jag också var jag jättestressad!
Jag har nu sen jag kom hem bytt Lip Balmet mot Tinted Lip Balm sunscreen spf 15 Mango.
Jag lägger upp en bild på det senare!




Neutral men ändå snygg makeup tycker jag.
Bra för att jobba på dagis när man inte vill vräka på för mkt!

Nu middag.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0