Dagens makeup Måndag

Såhär ser jag ut idag! Med inspiration från en sminkning av www.micromiss.se.
Även lite inspiration från makeup trenderna i höst! Rockigt med blekrosa läppar!
Nu syns det inte riktigt hur mörk ögonskuggan är.. det är ingen übersotning men det är mörkare än vad det ser ut på bilderna!

OCH!! min nya hårfärg!

Ögon:
MK mineral eye color
Spun Silk
MK mec Navy Blue
MK mec Ivy Garden
MK mec Denim Frost
MK eyeliner Navy
MK Ultimate Mascara Black

Kinder:
MK mineral cheek color
Pink Petals
MK Bronzing Powder Sandstone

Läppar:
MK lipliner
Pink
MK Creme Lipstick Paradise Pink
MK Lipgloss Pink Diamonds




Jag tror att det kan komma rätt mycket sminkningar ett tag.. hade sjukt många olika ideér för sminkningar innan jag bestämde mig för denna!
Ska göra mina varianter på höstens trender tror jag! (Jag vet.. jag har sjuuuukt lite att göra på dagarna!)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Men åh vad gullig du är =) tack till tusen !!

2009-09-22 @ 11:03:41
URL: http://micromiss.se
Postat av: Sofia

Hej! Ville bara ge ett snabbt tips om min lilla blogg där jag skriver om mode, skönhet samt en del om min egen vardag. Håller alltid en fin stämmning i bloggen, och uppdaterar flera gånger om dagen...



www.vivalasofia.blogg.se



Har du tid kan du alltid checka in den, annars är det bara att dissa denna kommentar, haha (:



Ha en bra dag!

2009-09-27 @ 13:42:10
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0