Detta himla hår:P

Ni får ursäkta mig om det blir mycket hår prat nu i typ två veckor..
Men jag är så sjuuukt sugen på att klippa mig så jag håller på bli galen..
Jag sitter och tittar på frisyr bilder hela dagarna, och funderar och vrider hit och dit om hur jag ska göra..
Lugg kommer det bli, det är ett som är säkert! Nån lite kortare variant tror jag!
Sen blir det nog till att kapa lite på längden också, eventuellt spara något långt för assymetri..
Ååh vad det ska bli kul att åka till anna och sen bara disskutera med henne vad hon tycker!
Lite ljusare tänker jag också bli.. inte ljus blond, men kanske honungsblond eller mörkblond typ..
gärna med nån effekt, och om den blir mörk ljus elle färgad låter vi vara osagt!
Kommer nog lägga upp en massa olika frisyr bilder nu, ni kommer vara kräkless på mig innan jag klippt mig:P
och ni kommer nog också se att jag är inne på lite olika alternativ..
Och bilderna jag la in här om dan på audrey tautou var första inspirationsbilderna på hur jag är sugen på att klippa håret!
Här kommer ter bilder till..
Det lutar mer åt den första än åt de andra två (som är väldigt lika varann)


Vi får se vi får se vi får se..
Skulle jag helst få välja hade jag nog klippt mig idag, så jag inte hinner fundera så mycket..
jag kommer grubbla mig gråhårig innan det är dags att åka till anna!

Fler bilder kommer;) var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0