Hår

Hittade detta på blogg.se hemsidan,
http://polichinelle.webblogg.se/2010/april/harhistorik.html
Och dom som kommenterar tycker att hon varit så modig och djärv i sina frisyrer och färger.. pyttsan
Det enda hon haft är ju långt med lugg svart eller blont..
WOW? eller, och det är dom senaste 7 åren.. okej och dreads..
Bara de senaste 2 åren har jag haft långt mörkt, långt ljust, långt rött, långt med lång lugg, långt med pannlugg, långt med snedlugg, kort mörkt, kort svart, kort blont, kort rött, page, kort på ena långt på andra.. och en salig blandning mellan dessa utimellanåt..
Och ser man då några år tillbaka i tiden så har jag också omvartannat haft många olika färger, svart/rött samtidigt, blått, svart/blått, helkort, hårförlängning.. osv osv, jag vet inte ens vart jag ska börja..
Inte ens min mamma kan svara på vilken hårfärg jag har vid tillfälle eftersom jag ändrar så ofta!
Om jag bara hade bilder och ork så skulle jag göra en riktig jävla bildvisning!
Kanske kommer, men då måste jag hem till mamma och pappa också för att hitta bilder!

Inte för att skryta liksom..

Och jag har en JÄTTEFINNE på hakan.. I hate it!

Updat. http://neverseenthelightofday.blogspot.com/2008/12/mitt-hr-2008.html
Här har jag tidigare gjort en summering av mina frisyrer 2008, och bara det året är ju långt mer intressant än hennes 7år! eller?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja man kan ju garanterat säga att du slår henne med hästlängder! Men är vi förvånade? :P

2010-05-01 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0