Hårinspiration

Lite hårinspiration innan man ska klippa sig är väl inte dumt?
Allt det här är jag sugen på:P Både färg och form..
Jag kan väl säga att jag kommer klippa ena sidan kortare.. inte snagg men kortare och klippa fram örat.. sen kommer andra sidan och bak få vara ganska långt, typ som nu!
Och luggen åker fortare än attan! Den är jag så kräkless på så jag vill bara dö..
Och färgen blir ljusare, vet inte hur mycket ljusare, men så mycket det går på färgningarna/blekningarna jag redan gjort!




Den av dessa bilder som är längst till höger är väl det som känns bäst, en ganska överdriven polisong, och sen då kortare lugg än den och ev lite längre bak.. vi får se vad vi kan hitta på.. vi brukar ju ha bra fantasi!


Sen är jag sugen på att göra någoon läcker färg på nån del av håret, men det blir inte nu, för det har jag inte hunnit fixa!!
Men nått sånt:)
Jag lovar att jag lägger upp före och efter bilder!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0