Hosta och trötthet

Herrejisstanes så trött jag är!
Hela min kropp skriker TRÖÖÖTT!
Hade ont i huvudet igår när jag lämnade övertorneå och det har aldrig riktigt gått över efter det..
Har varit helt slut på jobbet idag, också skulle jag hem och tvätta och städa hade jag tänkt..
Men det gick åt skogen, ka mig i sängen klockan 19 för att vila bort huvudvärken, tog mig inte ur sängen förrän 21.30, och nu skriker kroppen bara igen..
Jag tror jag håller på bli sjuk, jag hostar och har mig också..
Och nu har jag tagit en slurk coccillana och bara det gör ju att man bli något hög, sen trött..
Så nu är hela kroppen mör, det känns som jag blivit överkörd av ett tåg, och jag kan inte förstå hur jag ska ta mig till sängen..
Men jag tror jag ska dra mig dit så kanske jag hinner vila bort det innan i morgon..
Jag har verkligen inte tid och råd att bli sjuk..
vi ska ju till Sundsvall i helgen!

Men känner jag mig själv och har lika mycket tur som jag haft hela det här läsåret så vaknar jag pigg som en nötkärna imorgon, förutom kanske lite hosta..
Håll tummarna, det gör jag!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0