Ikea.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva..
Men det brukar ju komma lite ändå:P Precis som när jag pratar:)
Har en sjujäkla klåda i ögonen, tror att det är kattskrället tillsammans med lite pollen.. suck..
Och jag hittar inte mina allergitabletter..

Ja så vi var till Ikea i helgen, och lyckades med konsten att spräcka den uträknade budgeten bara med 30kr!
Riktigt bra gjort:)
Så nu har vi en ÄNTLIGEN en sänggavel.. Jag har varit ganska less på den provisoriska lösning vi haft med köksstolar! Så nu står stolarna i köket precis som det skall vara!
Jag kan fota allt det nya sen så ni får se så fint det blev:)

Nu har jag bara 6 dagar kvar på mitt vikariat på dagis.. känns väldigt konstigt! Jag har ju typ jobbat heltid på småbarns i två månader.. ojoj vad jag kommer sakna dem! Så då är det tillbaka till osäkerheten:(
It's killing me, och nu börjar paniken komma krypandes igen, hjälp!
Jag vill verkligen inte behöva flytta, men det löser sig säkert, det har det ju gjort förut också så..
Jag hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tråkigt höra att du börjar känna av allergin igen och även Smilla. :( Men se det så här, hon kommer ju bli väldigt ren om du duschar henne varje dag. ;)

2010-04-27 @ 22:09:30
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0