Kärleksförklaring.

Sjuuuuukt trött..

Det känns att man klev upp halv fem imorse.. tur det inte är lika tidigt imorgon:)
Också får jag vara med mina älskade småttingar!

Fick en fin kärleksförklaring av en nästan 5-årig pojke också..

P= Pojke 5år
J= Jag
Vi sitter vid frukostbordet han sitter bredvid mig och vi äter fil och flingor, på bordet står även en skål med gurkstavar.
P: Jag vill ha gulka.
J: Nej, du får äta din flingor först!
P: Neeeej, Då ä inte jag kär med dig längre!!
J: (spelar ledsen) men, är inte du kär i mig längre då?
P: nej
J: men ät dina flingor så får du gurka sen..
Pojken äter upp sina flingor under mindre protester och jag ger honom sedan en gurkstav ovh frågar
J: är du kär i mig nu?
P: Jaaa, kastar sig runt min arm.

Sötnöt säger jag bara!
Det är sånt som gör att man orkar jobba med barn!

Ikväll har jag varit på promenad för att gå bort allt påskgodis som jag proppat i mig i helgen!
Jag törs inte ens väga mig på badhuset imorgon som jag brukar:(
Men det är bara att vara ihärdig, jag skaffade mig ju ett nytt mål idag..
Köpte i förra veckan ett par jeans-tights på tradera i strl XS, dom är för tighta över låren, så nu ska jag se till att komma i dem!

Nej nu ska jag tvätta bort sminket göra några övningar på pilatesbollen och sen krypa till kojs!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0