Onsdag mittiveckan

Vilket öga jag har för Didrikson:P
Har nu kört förbi och trånat efter ett par jackor i fönstret på matssport är i Robertsfors, och har tyckt att alla som är framme i skyltfönstret varit sjukligt snygga, men jag har inte tittat på nära håll..
Och jag har tänkt för mig själv att åtminstone 3 av 4 är didrikson så idag när jag var på promenad så gick jag närmare och tittade, och alla som jag gissat på var didrikson VAR didrikson..
Damn I'm good!
Dom har en vit parkas som är To die for!
Men det finns det inte utrymme för i ekonomin nu.. tyvärr!

Och mina sabla skavsår vill aldrig gå över, men idag gick jag på promenad utan att plåstra om dom, och satan vad det brände, men jag härdar:P

Har gjort mycket värt på jobbet idag? Jag och Eva har gjort en mycket tjusig väggmålning:)
Så går det när det är lite barn:)

Nu ska jag hoppa i duschen! Och sen i sängen, öppnar imorgon!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0