Videos på Smilla

Har lovat lite folk att jag ska lägga upp en video på min kära katt som tvättar en av mina amigurumis, hon har gjort "håret" på filuren väldigt fint, jag var inte så nöjd med håret först utan ville ha det mer fluffigt, och det är alltså det hon gjort.
Så nu ska vi se om jag lyckas lägga upp den, passar på att lägga upp några andra också:)
Original Video - More videos at TinyPic

Den här är filmad alldeles nyss, hon har fått ett nytt favorit ställe, och det är handfatet! Så jag tänkte visa hur otroligt obrydd hon är för vatten!

Original Video - More videos at TinyPic

Och så här gör hon oftast närjag dammtorkar! Dock får man inte se när hon får tag i den, drar upp den på kanten, tar den med munnen och tänker springa iväg med den:P
Original Video - More videos at TinyPic

Så det var det för ikväll:) Hon är allt bra charmig våran kisse:)

Godnatt. P&K

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Nu kan vi se filmerna, tack! Vad stor Smilla har blivit!! Känner att jag nog bör försöka komma förbi o hälsa på igen, om det är OK?



Vi har fortfarande Dolce kvar (i skrivande stund) så du hinner hit och kolla in vår ljuvliga kattunge. :)



Hälsa med dig och en stor puss till Smilla

2010-04-09 @ 22:48:42
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0