Vilken klänning?

Dagen med många updateringar:P

Kollar förresten på klänningar till den årliga sika-festen..
Har hittat tre rätt schyssta, jag vill vara lite annorlunda i år.. (fast det är väl inget ovanligt för att vara jag)

1.

2.

3.


Paljettklänning vill jag ha:)
Den andra och sista är likadana fast olika färg..
Vilken tycker ni är schysstast? alla från nelly.com.
Den första kostar 249:-
Den andra och sista kostar 295:-
Nackdelen med den första är axelvaddarna.. jag har liiiiite svårt för sånna, men ska man vara High-fashion så är det ju den man ska ha:P

Rösta gärna:)

updatering:

eller den här som jag hittat på tradera, som är en H&M klänning i silver med paljetter.. Hade den varit svart hade jag inte tvekat att slå till på den (Linnea vad säger du!?), men jag är lite skeptisk till att den är silver, känns lite rymddräkt!? eller?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag röstar på nummer två! Helt klart!

2010-04-06 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0