Vinterland

Jag bestämde mig igår hur håret ska bli.. ska försöka hitta en bild!
Jag såg en i körslaget i Rongedals kör som hade sån frisyr, typ fast hon 40+ och jag är ju inte det:P
Men det blir ngt liknande iaf! Ska försöka hitta en bild på henne!!
Dock kan det ju hända att jag ångrar mig innan jag kommer til anna:P
Ni känner ju mig:)

Vi har varit ute vid havet i eftermiddag och tog ut Smilla i koppel..
Hon hade jättemysigt i snön, hon är verkligen en snöleopard!
Knäppte en del fina kort! Men jag orkar inte ladda in dom nu!
Men jag lovar, LOVAR att ni ska få se, påminn mig annars!
Hon är så vacker!

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och trycka lite mera påskgodis!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0